לפרטים נוספים ויצירת קשר:
* שם:
* טלפון:
אימייל:
אנא הזן פרטים הבאים ליצירת קשר:
* שם:
* טלפון:
* אימייל: 

 

קמטי הבעה


קמטי הבעה הם סימנים מוקדמים של הזדקנות העור. בגילאים מאוחרים גמישות העור נחלשת, והבעות פשוטות כמו בכי או צחוק נחקקות על פנינו בצורת קמטי הבעה קטנים בצדי השפתיים וזוויות העיניים. לא כולנו יודעות שטיפול קמטי הבעה הוא טיפול להעלמה מיידית של הקמטים. 


בדף זה קובצו עבורך מיטב החברות המובילות בטיפולי העלמת קמטי הבעה מקצועיים. את מוזמנת לבקר באתרי החברות, להשאיר את פרטייך ונציגים ישובו אליך בהקדם עם הצעות מחיר, מבצעים והנחות מיוחדות.

 

ד"ר רודניצקי ד"ר רודניצקי

אודות:

בשנת 1985 ד"ר עודד רודניצקי פתח מרפאה משלו ב"בית הרופאים" ברח' ריינס 18 בתל-אביב, שהייתה מהמרפאות הראשונות בארץ שהתמחו בטיפולי אקופונקטורה וטיפולים אחרים בתחומי הרפואה האלטרנטיבית.
במשך השנים הוא פיתח את שיטת "ד"ר רודניצקי להרזיה", שייחודה הוא בשילוב המוצלח בין הרפואה הסינית והרפואה הקונבנציונאלית, תוך כדי התייחסות למרכיבים הפסיכולוגיים הקשורים בתהליך.

שיטה זו מיושמת בהצלחה רבה בקרב אלפי מטופלים מרוצים, ביניהם מפורסמים רבים: פוליטיקאים מהשורה הראשונה, אנשי תקשורת, מנכ"לים של חברות מובילות במשק ועוד.

בשנים האחרונות נחשף ד"ר רודניצקי לתחום מיכשור הלייזר במהלך השתלמויותיו בחו"ל והביא למרפאתו את המילה האחרונה בתחום. במרפאתו של ד"ר רודניצקי מותאמים טיפולי לייזר מיוחדים וצירופים ייחודיים של מרכיבים המותאמים לנתוניו האישיים של כל מטופל ומטופל.

ד"ר רודניצקי חבר באגודה הישראלית לאסטטיקה ובאגודה הישראלית למזוטרפיה וממשיך להשתלם בארץ ובחול עם מיטב המומחים בנושאי האסטטיקה.

קרא עוד

לגלישה באתר בגרסת האינטרנט